• 07-07-2014, 11:33:57
    #1
    Merhaba,

    Bu yıl sağlık bilimleri myo Patoloji Lab. bölümünü bitirdim. Hastanelere iş başvurusu yapıyordum. Bugün hastanenin birisinden aradılar, yarın mülakata bekliyoruz diye bende tamam geliyorum dedim.

    Hastanelere veya onun haricinde firmalara eleman alımı sırasında mülakatlar neler soruyorlar?

    Nasıl gitmeyelim nasıl davranmalıyım genel bir kaç ip ucu tüyo tecrübelerinizi paylaşabilir misiniz?
  • 08-07-2014, 12:37:32
    #2
    Kimse iş mülakatına gitmedi mi ?
  • 08-07-2014, 12:43:27
    #3
    Hocam benim alanım farklı ama belli başlı kurallar vardır. Giyim kuşam önemlidir. Mülakata girenlerin genellikle yapmadıkları ama mülakat yapanların bekledikleri birşey vardır. O da sizin soru sormanız. Yani siz sadece soruları cevaplamayın, çalışacağınız yer ile ilgili, koşullar ile ilgili vs. sorular sorun siz de. Kendinize güvenin, dik oturun, iki büklüm oturmayın Bir Bolu Mengen'li nasıl davranırsa öyle olun, koç gibi
  • 08-07-2014, 13:12:14
    #4
    kısacakendinizitanitinbundan5yilsonrakendiniziner edegoruyorusunuz.iÅŸileilgilikısaamaözsorulardur uÅŸunuzkonuÅŸmaÅŸeklinizgiyimkuÅŸamınızkötüalÄ ±ÅŸkanlıklarınız.kiÅŸiselönerimgözleriniinsan lardanayırmasaÄŸasolabakmayerebakmakendindenemino lkekelememeyeçalışelleriniovuÅŸturmaayaklarınÄ ±birbirinevurmadikdurçoksırıtmaçokdaasıksurat olma.
  • 08-07-2014, 13:17:18
    #5
    %90 çıkacak sorular.

    Kısaca kendini tanıtabilir misin ?
    Neden burada olmak istiyorsun ?
    Şu güne kadar hangi işlerle uğraştın ?
    İlgi alanların nelerdir ?

    %50 çıkacak sorular :

    Hangi çalışma saatleri arasında çalışabilirsin ?
    Bizden beklediğin ücret nedir ?

    Sizden beklenenler :

    Kendini kesin ve net olarak ifade edebilmek utanma ve sıkılma gözlenmemesi.İşi istediğini belli etmek işi sahiplenmek yaş ortalamasına uygun davranışlar ve giyim.

    Giydiğiniz kıyafet ne çok resmi ne de sokak kıyafeti olmalı. Polo yaka bir t-shirt veya spor gömlek ile kanvas bir pantolon ideal.

    Konuşurken soruyu soranın gözlerinin içine bakarak cevap verin gözlerinizi kaçırmayın arada gülümsemekten çekinmeyin.Oturmadan önce müsaade isteyin.Aralarında olmaktan mutlu olacağını ifade etmelisiniz.
  • 08-07-2014, 13:19:47
    #6
    JustRulz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kısacakendinizitanitinbundan5yilsonrakendiniziner edegoruyorusunuz.iÅŸileilgilikısaamaözsorulardur uÅŸunuzkonuÅŸmaÅŸeklinizgiyimkuÅŸamınızkötüalÄ ±ÅŸkanlıklarınız.kiÅŸiselönerimgözleriniinsan lardanayırmasaÄŸasolabakmayerebakmakendindenemino lkekelememeyeçalışelleriniovuÅŸturmaayaklarınÄ ±birbirinevurmadikdurçoksırıtmaçokdaasıksurat olma.
    Size bir space tuÅŸu temin edelim hocam
  • 08-07-2014, 13:21:06
    #7
    Yeşil SEO İnt. Hiz.
    20 yıl sonra kendinizi nerede görüyorsunuz?
  • 08-07-2014, 13:24:06
    #8
    JustRulz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kısacakendinizitanitinbundan5yilsonrakendiniziner edegoruyorusunuz.iÅŸileilgilikısaamaözsorulardur uÅŸunuzkonuÅŸmaÅŸeklinizgiyimkuÅŸamınızkötüalÄ ±ÅŸkanlıklarınız.kiÅŸiselönerimgözleriniinsan lardanayırmasaÄŸasolabakmayerebakmakendindenemino lkekelememeyeçalışelleriniovuÅŸturmaayaklarınÄ ±birbirinevurmadikdurçoksırıtmaçokdaasıksurat olma.
    Sanırım en uzun kelimeler
  • 08-07-2014, 13:47:38
    #9
    EN Popüler Mülakat Soruları : http://isyasami.yenibiris.com/Defaul...337&AuthorID=0