Merhaba,

Bu yıl sağlık bilimleri myo Patoloji Lab. bölümünü bitirdim. Hastanelere iş başvurusu yapıyordum. Bugün hastanenin birisinden aradılar, yarın mülakata bekliyoruz diye bende tamam geliyorum dedim.

Hastanelere veya onun haricinde firmalara eleman alımı sırasında mülakatlar neler soruyorlar?

Nasıl gitmeyelim nasıl davranmalıyım genel bir kaç ip ucu tüyo tecrübelerinizi paylaşabilir misiniz?