• 02-07-2014, 14:55:52
    #1
    İddia tahmin blogumu tanıtmak veya katşılıklı yorum için link bırakmam forum kurallarına aykırı bir durum mu?Blog tamamı ile İddia üzerine kurulmuş.
  • 02-07-2014, 14:56:48
    #2
    Platin üye
    eger bahis oynatmiyorsaniz sorun olmayacaktir diye dusunuyorum

    GT-N7100 cihazımdan Tapatalk 4 ile gönderildi
  • 02-07-2014, 14:57:05
    #3
    AhmetKofali adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İddia tahmin blogumu tanıtmak veya katşılıklı yorum için link bırakmam forum kurallarına aykırı bir durum mu?Blog tamamı ile İddia üzerine kurulmuş.
    Sorun olmaz bence.
  • 02-07-2014, 15:07:14
    #4
    İddaa blogu, sanırım bahis maçları vs hakkında siteniz sorun olmaz gerekli olan kategorilerde kurallar çerçevesinde hareket ettiğin zaman.
  • 02-07-2014, 15:08:17
    #5
    🌐 𝘀𝗼𝗰𝗶𝗳𝗹𝘆.𝗰𝗼𝗺
    Bahis oynatmıyorsanız problem olmaz. İddaa yasal birşey sonuçta.
  • 03-07-2014, 12:18:22
    #6
    Bahis oynatmıyorum,yetkili bir arkadaş yok mu kesin ceva için?