passolig kartı alan oldu mu ? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
passolig kartı alan oldu mu ?
0
●
271
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
passolig kartı alan oldu mu ?
29-06-2014, 23:05:32
#1
gencseen
Merhabalar
passolig kartı alan oldu mu arkadaşlar ben alıcamda bir sorum olacak kredi kartını seçtim daha kart ödemesi yapmadım acaba kart çıkmama gibi olasılık var mı?
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler