• 24-06-2014, 05:12:00
    #46
    5 adet var fazla geliyor ama hepsi gerekli.


    iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi
  • 24-06-2014, 13:44:27
    #47
    evileye98 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben bir siteyi adam akıllı idare edemiyorum 20-30 tane sorumluluğuma geçse kilitlenir ölürüm heralde

    Bu arada site ile ilgilenmeyi kestim hitler arttı ne iş yav
    Aynen hocam
  • 24-06-2014, 13:48:38
    #48
    Şuan aktif ilgilendiğim 3 tane var
  • 24-06-2014, 14:42:18
    #49
    Üyeliği durduruldu
    Aktif olarak 6-7 tane var. Önceleri daha çok vardı ama sistemli çalışmayınca çok site sahibi olmak zararlı.
  • 25-06-2014, 02:02:57
    #50
    domain çok proje az açık site sayısı çok olsa da 6 tane siteciğim var diyebilirim
  • 25-06-2014, 02:08:10
    #51
    Üyeliği durduruldu
    İlgilendiğim 1 site var.
  • 25-06-2014, 02:35:12
    #52
    2 tane var
  • 25-06-2014, 11:01:54
    #53
    13 tane
  • 25-06-2014, 11:17:27
    #54
    2 tamecik

    GT-I9190 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi