• 15-06-2014, 22:30:45
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Merhaba arkadaslar. Kredi cektim garanti bankasindan. Fon tutari 430.00TL diyor. Fon nedir neyin tutaridir bu.
  • 15-06-2014, 22:34:36
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Sanirim siz farkli seyden bahsettiniz. 12.000 TL Cektim
  • 15-06-2014, 22:35:24
    #3
    Kaynak Kullanımı Destekleme Fonu’dur. KKDF, kar üzerinden hesaplanarak resmi kurumlara ödenmek üzere banka veya ilgili kurum tarafından müşterilerden tahsil edilmektedir.
  • 15-06-2014, 22:40:39
    #4
    Üyeliği durduruldu
    CoderMaN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kaynak Kullanımı Destekleme Fonu’dur. KKDF, kar üzerinden hesaplanarak resmi kurumlara ödenmek üzere banka veya ilgili kurum tarafından müşterilerden tahsil edilmektedir.
    Müşteri faize binaen ekstra mı ödüyor bunu?
  • 15-06-2014, 22:43:40
    #5
    Meryemce adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Müşteri faize binaen ekstra mı ödüyor bunu?
    Faiz ile birlikte alınıyor

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 22:43:40 -->-> Daha önceki mesaj 22:42:31 --

    Tüketici Kredilerine uygulanan vergi ve fonlar nelerdir?
    Tüketici Kredileri, Maliye Bakanlığı'nın Ocak 2004 ayında yayınlanan tebliği gereğince damga vergisinden muaftır ancak her taksitte, faiz üzerinden KKDF ve BSMV tahakkuk etmektedir ve bu tutarlar bankalarca ilgili kuruma ödenmek üzere tahsil edilmektedir. Konut ve Konut Tadilat Kredilerinde KKDF muafiyeti vardır.
  • 15-06-2014, 22:45:14
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Tuketici hakem heyetine gidecem yarin. Bu parayi geri alabilir miyim. Haksız alinan sigorta parasi vardi onu aldim...
  • 15-06-2014, 22:48:08
    #7
    t0praK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tuketici hakem heyetine gidecem yarin. Bu parayi geri alabilir miyim. Haksız alinan sigorta parasi vardi onu aldim...
    Hayat sigortasından bahsediyorsunuz sanırım

    Bunun geri verilebileceğini düşünmüyorum.
  • 15-06-2014, 22:50:11
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Hayat sigortasi degil. Farkli bir ismi vardi. Gitmekle birsey kaybetmem sanirim. Uğraşalim bakalim. Teşekürler ederim
  • 15-06-2014, 22:57:59
    #9
    t0praK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayat sigortasi degil. Farkli bir ismi vardi. Gitmekle birsey kaybetmem sanirim. Uğraşalim bakalim. Teşekürler ederim
    Tasarruf Mevduatı Sigorta Fonu mu?