• 11-06-2014, 14:42:40
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaşlar evdeki kardeşime online olarak pizza göndereceğim daha önce hiç online almadım servise para alıyormı ? ona göre kardeşime para bırakacağım'da ?
  • 11-06-2014, 14:43:03
    #2
    Hayır almaz. Sadece pizza parasını ödersiniz
  • 11-06-2014, 14:44:00
    #3
    Üyeliği durduruldu
    almıyor hocam hiç biri
  • 11-06-2014, 14:44:23
    #4
    Üyeliği durduruldu
    teşekkürler.
  • 11-06-2014, 15:07:54
    #5
    dominos sitesinden kontrol edin yada arayın sorun belilrli mesafede yakınlıkta olmanız lazım bir dominos şubesine aksi halde o mahahlleye hizmet veremiyoruz diyebiliyorlar
  • 11-06-2014, 15:15:33
    #6
    Üyeliği durduruldu
    ali13 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    dominos sitesinden kontrol edin yada arayın sorun belilrli mesafede yakınlıkta olmanız lazım bir dominos şubesine aksi halde o mahahlleye hizmet veremiyoruz diyebiliyorlar
    bulunduğum yere kotalarımı ne varmış ondan gönderemiyorlarmış neyse farklı bir firma bakayım varmı öneriniz ?
  • 11-06-2014, 15:51:44
    #7
    yokmu hocam mahahllede pideci kebapçı felan boşverin pizzayı
  • 11-06-2014, 19:38:02
    #8
    hocam yakında kebapçı varsa bi adana dürüm gönder
  • 11-06-2014, 21:31:05
    #9
    Ama olurmu şimdi dominostan pizza 25 tl yanındada bi tane 1 lt kola hediye hiç mahalledeki pideciden 1 tl lahmacun soylenirmi hic.

    Dominos pizza sonucta acıkınca aklın gider dominosa değilmi
    Pizzacıda mozerolloooo peyniri zeytin mısır ha birde kenarlarıda peynirli olabilir.

    Şimdi düşün mahalleye dominosun darma duman motoru gelir pizzacı pizzasını kocaman kutuda çıkararır içine bir bakarsın minnacık bişi