• 08-06-2014, 00:17:22
    #1
    Üxretsiz antivirüs programları içinde en iyisi ve kasmayanı hangisi arkadaşlar.
    Nod32 kullanıyordum bu zamana kadar ama bana güvenli gelmemeye başladı ? Önerilerinizi bekliyorum.
  • 08-06-2014, 02:20:54
    #2
    Comodo
  • 08-06-2014, 02:27:10
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Avast Security bence.
  • 08-06-2014, 20:40:40
    #4
    başka öneride bulunacak arkadaş varmı acaba ?
  • 08-06-2014, 20:43:49
    #5
    avira
  • 08-06-2014, 20:50:16
    #6
    http://www.biliste.com/en-iyi-10-ucr...programi-2014/

    Buradan güzel bir yazı var.
  • 08-06-2014, 21:43:14
    #7
    Galiba en iyisi avira
  • 08-06-2014, 22:03:02
    #8
    ANOTHER klinir
  • 08-06-2014, 22:04:28
    #9
    Zemana al 14 tl kampanyasi var

    IDEAL TAB7 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi