• 08-06-2014, 23:08:57
    #10
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    2 yıldır Avira kullanıyorum, bilgisayara ne Format attım ne ek Program kurdum. Neredeyse ilk günkü gibi hızlı çalışıyor. Gerisini sen düşün.
  • 09-06-2014, 00:53:58
    #11
    fatihbulut adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2 yıldır Avira kullanıyorum, bilgisayara ne Format attım ne ek Program kurdum. Neredeyse ilk günkü gibi hızlı çalışıyor. Gerisini sen düşün.
    Bende antivir kurdum gitti. Deneyelim bakalım