anladığım kadarı ile hallediliyor

teşekkür ederim
Özetle söyle hafız;
Teori fikir olarak yaparız ederiz
Hadi gel yapalım (pratik) işim var sonra yaparız aa kapatmışlar filan filan
Ama tabii adamlar n8 e bile zamanında ios boot ettiğine göre bu hayli hayli yapılır en basit yapılması benden sana bir teori olsun hafıza belleğini değiştirirsin sıfırı ile düzelir mantıksal olarak ama bunu yazılımla nasıl yaparsın orasını ben bilemem.
Ama yapılmayacak bir şeyde değil hani yapılır