Bilgisayardan Mesajlaşmak - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Bilgisayardan Mesajlaşmak
11
●
876
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Bilgisayardan Mesajlaşmak
1
2
28-05-2014, 22:45:39
#10
Metehan
GitarSolo adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
emin değilim ama sanki vardı.
Yoksa bile telefonu titreşime alıp yanına koy titrediginde anlarsın mesajın geldigini yahu
Hocam telefonun şarjı çok çabuk bitiyor ya
28-05-2014, 23:11:12
#11
voL
Kies Air uygulamasını indiriyorsun. Wifiden mesajlaşabiliyorsun telefonunu bilgisayara takmadan. Eğer telefonun rootlu ise whatsappremote uygulaması ile cüzzi fiyata whatsapp'ı da bilgisayardan kullanabiliyorsun.
28-05-2014, 23:14:05
#12
mutluolmakicin
ios için ne tavsiye edersiniz
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler