• 27-05-2014, 16:18:29
    #10
    Wowedia adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    6 aylık felan .)
    6 Aymı MaşAllah Hocam
    1852 kişinin en az 1000 kişisi Müşteriniz olsa ortalama 30 Tl lik ticaret yapsanız 30.000 TL İyi Para
  • 27-05-2014, 16:23:21
    #11
    truser adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    6 Aymı MaşAllah Hocam
    1852 kişinin en az 1000 kişisi Müşteriniz olsa ortalama 30 Tl lik ticaret yapsanız 30.000 TL İyi Para
    Hepsi ile ticaret yaptım daha fazla kazanc sagladım ALLAH bozmasın işlerim cok iyi.
  • 27-05-2014, 16:24:38
    #12
    Wowedia adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hepsi ile ticaret yaptım daha fazla kazanc sagladım ALLAH bozmasın işlerim cok iyi.
    Gold Üye mi Olsam
  • 27-05-2014, 16:27:29
    #13
    truser adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gold Üye mi Olsam
    r10 dan pek fazla müşterim yok gold uyelıgı konu up için aldım
  • 27-05-2014, 16:27:52
    #14
    truser adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gold Üye mi Olsam
    Goldlukla alakası yok be hocam.

    Önemli olan istikrarlı şekilde ilerleyebilmek.

    Goldluk r10'dan kazananların, kazandıkları yere bağış yapma ihtiyacını gidermek için var..

    Dükkanın elektriğini ödemek gibi bişey.
  • 27-05-2014, 16:28:52
    #15
    Wowedia adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hepsi ile ticaret yaptım daha fazla kazanc sagladım ALLAH bozmasın işlerim cok iyi.
    Beraberde çalıştık kardeşimle, bütün müşterileri gavur Benden vcc alıp duruyordu yemeksepeti için
  • 27-05-2014, 16:32:14
    #16
    Ekpyrosis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Beraberde çalıştık kardeşimle, bütün müşterileri gavur Benden vcc alıp duruyordu yemeksepeti için
    Para basıoz Ali abiyle
  • 27-05-2014, 17:47:52
    #17
    Devam Arkadaşlar Cevapları Alalım Şuan Rekor Wowedia hocamız da
  • 27-05-2014, 17:53:44
    #18
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    60.