truser adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Gold Üye mi Olsam
Goldlukla alakası yok be hocam.

Önemli olan istikrarlı şekilde ilerleyebilmek.

Goldluk r10'dan kazananların, kazandıkları yere bağış yapma ihtiyacını gidermek için var..

Dükkanın elektriğini ödemek gibi bişey.