• 23-05-2014, 16:31:57
    Hobbaa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    evet askeri ücret 840 civarı alınıyor. 2 çağrı merkezinde çalıştım ben
    askeri -> asgari
  • 23-05-2014, 16:47:46
    Artist
  • 23-05-2014, 17:08:05
    Dünden emekli öğrenci,
    Biraz ilerde öğretmen,
    Az ilerisi müdür,
    Akabinde Milli Eğitim Müdürü,
    Sonunda da MEB Müsteşarı. (tabi inşaallah )

    Hedefimi de şimdiden söylüyorum; Milli Bir Eğitim Sistemi
  • 23-05-2014, 17:15:03
    Bloglava adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dünden emekli öğrenci,
    Biraz ilerde öğretmen,
    Az ilerisi müdür,
    Akabinde Milli Eğitim Müdürü,
    Sonunda da MEB Müsteşarı. (tabi inşaallah )

    Hedefimi de şimdiden söylüyorum; Milli Bir Eğitim Sistemi
    İNŞALLAH hedefinize ulaşırsınız
  • 23-05-2014, 17:20:49
    KadRi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İNŞALLAH hedefinize ulaşırsınız
    Hedefi yüksek tutmakta fayda var En tepeye gitmesek bile arada bi yerlere bile gitmek başarıdır
  • 23-05-2014, 17:54:23
    pompacıyım.


    benzin istasyonunda pompacılık yapıyordum.. webmaster oldum.
  • 23-05-2014, 18:01:20
    Davay davay 🌹
    Wordpress kurulur, post kasılır, ziyaretçi backlink satılır. Siteleriniz 3 günde her kelimede 1 sıraya çıkartılır. (rekabet önemli değil.)
  • 23-05-2014, 19:45:47
    Erhan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Wordpress kurulur, post kasılır, ziyaretçi backlink satılır. Siteleriniz 3 günde her kelimede 1 sıraya çıkartılır. (rekabet önemli değil.)
    Hocam sen sosyal link borsacılara baya takmışsın her mesajında iğneliyosun adamları Zuhhahahhaeheyyyyllllaaaa
  • 23-05-2014, 19:59:00
    Üyeliği durduruldu
    İşsizlik aday adayı