• 01-05-2014, 21:37:02
    #10
    XenCPU adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu konu hakkında net bir bilgisi olan yok mu ? bu yeni kanunun yazılmasını bekliyorlarmış.aradığımız zamanda bizde bilmiyoruz diyorlar.hiçbir işe yaramayan bir kurum sabahtan akşama kadar yatıyorlardır kesin.
  • 07-05-2014, 00:34:22
    #11
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Telefon görüşmemde Mayısın 20'sinden sonra tekrar arayıp bilgi almamı istediler.
    Yapılan YS başvuruları TİB'in ne olacağı ve Erişim Sağlayıcıları Birliği'nin kuruluş gerekçeleri ile bekletiliyor. Kısacası yasal düzenlemeler bitene kadar başvurular pasif.