Telefon görüşmemde Mayısın 20'sinden sonra tekrar arayıp bilgi almamı istediler.
Yapılan YS başvuruları TİB'in ne olacağı ve Erişim Sağlayıcıları Birliği'nin kuruluş gerekçeleri ile bekletiliyor. Kısacası yasal düzenlemeler bitene kadar başvurular pasif.