• 26-04-2014, 23:02:46
    #10
    Üyeliği durduruldu
    Devre kaybı olanağını göz önünde tutmanız gerekiyor.
    Askeriye'de mantık yok, mantığın bittigi yer
  • 27-04-2014, 01:28:49
    #11
    Stefan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Devre kaybı olanağını göz önünde tutmanız gerekiyor.
    Askeriye'de mantık yok, mantığın bittigi yer
    Yapım gereği sinirliyim umarım beni 94/2 ile birlikte yollarlar yoksa arada gittimmi millet orda bana tafra yapıcak bende bünye 1 eyv 2 eyv 3 de yeter ul*n gibi olucak

    Neyse arkadaşlar yapıcak birşey yok vatan borcu bu ödeme vakti geldi
  • 27-04-2014, 02:17:29
    #12
    Üyeliği durduruldu
    Martin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yapım gereği sinirliyim umarım beni 94/2 ile birlikte yollarlar yoksa arada gittimmi millet orda bana tafra yapıcak bende bünye 1 eyv 2 eyv 3 de yeter ul*n gibi olucak
    böyle şeyleri kafaya çok takmamak lazım. usta birliğinde düşeceğin bölükte örneğin terzilik rahat kafa iş denk gelir. terzinin terhisi devre kaybından sonraya denk gelir yerini devre kaybına bırakır. acemiliğin 1 aydan kısa sürer. kelebek etkisi vs askerde öğreniliyor işte. en düşünmediğin ayrıntı sana huzur olur ya da kabusun olur.
    o yüzden düşünme git askerlik şubesine ben askere gideceğim de. sonrasını onlar halletsin.
  • 27-04-2014, 02:41:34
    #13
    Üyeliği durduruldu
    Askerlik bam başka bir şey ve orada burası ana ocağı değil burası askerlik der geçerler pek aldırış etme sen sadece kendi kafana göre takıl ve ne fazla akıllı nede fazla akılsız ol kendi olabildiğince ol herşeye direk atlama bir şeyi biliyorsan bile bilmiyorum olarak görün.