• 09-05-2014, 21:45:10
    #19
    Üyeliği durduruldu
    edit
  • 09-05-2014, 22:56:13
    #20
    edit
  • 10-05-2014, 10:14:07
    #21
    Ben ciddi olarak bu işe başlamayı düşünüyorum. Kendi reklamamı da kendi sitemden yapacağım ve tek bir alana dönük satış yapmayı düşünüyorum. Böylece sanırım başarı ihtimali daha fazla. Başlamadan önce hangi paketi almalıyım? 590TL mi 900TL olanı mı? İlk paketi alırsam diğer isteklerimi mesela tasarım ücretle alabiliyor muyum?
  • 10-05-2014, 10:41:40
    #22
    Pro paketi almanı tavsiye ederim. Başlangıç paketinde herşey standart. Pro paketinde ise yeni tasarımlar ve yakın zamanda gelecek olan tema özelleştirmeden faydalanabilirsin.

    Üye olmak isteyen arkadaşlar, Pm veya email yolu ile;
    İsim, Soyisim, Tc ve e-mail adreslerini gönderebilirlerse, kayıt linkini gönderebilirim.
  • 12-05-2014, 13:32:02
    #23
    Pmler gönderilmiştir. Üye olan arkadaşlara şimdiden hayırlı kazançlar diliyorum.
  • 03-06-2014, 19:02:53
    #24
    www.onlinemagaza.com sitesine bir göz atın incirden bihalt olmaz.
  • 03-06-2014, 19:08:14
    #25
    CanDarK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    www.onlinemagaza.com sitesine bir göz atın incirden bihalt olmaz.
    Sebebini söylesen birde. Öyle bir halt olmaz diyerek başka rakip site belirtince insan reklam yapıyor demeden geçemiyor.
  • 03-06-2014, 19:18:34
    #26
    evet reklam yapıyorum düzgün hizmet verenin reklamını yaparım incirden paket alıp hiçbir halt kazanamayınca ve bir dünyada reklam yapıp elin boş kalınca kötü reklam yapıyorsun ve bir halt olmaz diyorsun sebebine gelince paket alıpta memnun olan bir kişi gösteremezsin incir tamamen pramit mantığına göre çalışıyormuş onu anladım başkasına paket sat mantığı diğer sistemide tamamen hazır online mağaza mantığı fiyatlarını sen belirle ve adam gibi kar et yeterlimi
  • 03-06-2014, 20:36:46
    #27
    k∂r marjı çok düşük dediler.