evet reklam yapıyorum düzgün hizmet verenin reklamını yaparım incirden paket alıp hiçbir halt kazanamayınca ve bir dünyada reklam yapıp elin boş kalınca kötü reklam yapıyorsun ve bir halt olmaz diyorsun sebebine gelince paket alıpta memnun olan bir kişi gösteremezsin incir tamamen pramit mantığına göre çalışıyormuş onu anladım başkasına paket sat mantığı diğer sistemide tamamen hazır online mağaza mantığı fiyatlarını sen belirle ve adam gibi kar et yeterlimi