• 12-04-2014, 14:22:21
    #1
    Merhaba arkadaşlar . LG G2 alacağım. Akakce de en ucuz olarak buroteknik.com da gözükmekte. Sipariş verecem , sizce güvenilir mi ? Önceden alışveirş yapan varmı ?
  • 12-04-2014, 14:24:05
    #2
    şikayet konularının büyük çoğunluğu stokta olmayan ürünlerin satışını yapıp geç kargoya vermeleri
  • 12-04-2014, 14:25:18
    #3
    en iyisi burası çok olumlu yorumlarda var

    http://www.bizdeuygun.com/LG-G2-D802-16GB_125340.html
  • 12-04-2014, 14:30:06
    #4
    UMUT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    şikayet konularının büyük çoğunluğu stokta olmayan ürünlerin satışını yapıp geç kargoya vermeleri
    Teşekkürler yorumunuz için.

    Arkadaşlar en ucuz ve güvenilir olacağını zannettiğim şekilde burada buldum.
    n11 kısa sürede çıkış yakaladı. Fiyatıda gayet iyi . Ancak sorun çıkarmı, telefon orjinalmidir?

    http://www.n11.com/lg-g2-16-gb-siyah...kakce&v=1.53.4

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 14:30:06 -->-> Daha önceki mesaj 14:27:46 --

    project42 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    en iyisi burası çok olumlu yorumlarda var

    http://www.bizdeuygun.com/LG-G2-D802-16GB_125340.html
    Hocam bu site gerek tasarım , gerek içeriksel yönden bana pek güven vermedi.
  • 12-04-2014, 15:06:09
    #5
    cepoyunz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Teşekkürler yorumunuz için.

    Arkadaşlar en ucuz ve güvenilir olacağını zannettiğim şekilde burada buldum.
    n11 kısa sürede çıkış yakaladı. Fiyatıda gayet iyi . Ancak sorun çıkarmı, telefon orjinalmidir?

    http://www.n11.com/lg-g2-16-gb-siyah...kakce&v=1.53.4

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 14:30:06 -->-> Daha önceki mesaj 14:27:46 --



    Hocam bu site gerek tasarım , gerek içeriksel yönden bana pek güven vermedi.

    binlerce olumlu yorum var çevremde alan arkadaşlar var bana göre güvenilir

    http://www.akakce.com/forum/bizdeuygun.com,1132.html
  • 12-04-2014, 15:57:45
    #6
    project42 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    binlerce olumlu yorum var çevremde alan arkadaşlar var bana göre güvenilir

    http://www.akakce.com/forum/bizdeuygun.com,1132.html
    Hocam olumsuz yorumda var
    Ama banada güvenilir gibi.
  • 12-04-2014, 16:08:38
    #7
    Buroteknik iyidir hocam herhangi bir maduriyeriniz olmacaktır eminim.
    Şimdiye kadar 4 5 farklı alışveirşim oldu en fazla birkaç gün kargonuz geç gelebilir.
  • 12-04-2014, 16:12:36
    #8
    ismoz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Buroteknik iyidir hocam herhangi bir maduriyeriniz olmacaktır eminim.
    Şimdiye kadar 4 5 farklı alışveirşim oldu en fazla birkaç gün kargonuz geç gelebilir.
    Hocam ürünlerde sorun olmuyor değil mi ? Açık ürün gelme, faturasız gelme vs ?
  • 12-04-2014, 16:16:00
    #9
    Yok hocam benim başıma hiç gelmedi. Çalıştığım şirket için 10 adet samsungun bir modelini aldım hepsini orjinal garantili gönderdiler.