ismoz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Buroteknik iyidir hocam herhangi bir maduriyeriniz olmacaktır eminim.
Şimdiye kadar 4 5 farklı alışveirşim oldu en fazla birkaç gün kargonuz geç gelebilir.
Hocam ürünlerde sorun olmuyor değil mi ? Açık ürün gelme, faturasız gelme vs ?