• 08-04-2014, 09:36:11
    #1
    Merhaba arkadaşlar r10 üye bir arkadaşım forumda aktifdi fakat e-mail adresini değişince nicki pasif oldu aktivasyon kodu istiyormuş aktivasyon gönder diyormuş fakat r10 sistemi aktivasyon göndermiymuş sizce nasıl yaparız admine mesaj attım ama dönmedi kolay gelsin
  • 08-04-2014, 10:55:06
    #2
    Sorununuzu bu başlıkta belirtiniz hocam