Merhaba arkadaşlar r10 üye bir arkadaşım forumda aktifdi fakat e-mail adresini değişince nicki pasif oldu aktivasyon kodu istiyormuş aktivasyon gönder diyormuş fakat r10 sistemi aktivasyon göndermiymuş sizce nasıl yaparız admine mesaj attım ama dönmedi kolay gelsin