Merhabalar, kuzenim 09/09/1994 doğumlu. Sanırım evlere artık kağıt gelmiyormuş. Şubeye gidip bakması gerekiyormuş, muane olması gerekiyormuş. Kuzenimin sizce muane süresi gelmiş midir? Şube baya uzak düşüyor ona göre gideceğiz. Bilgili arkadaşlar bilgilendirirse çok sevinirim.
Sevgilerimle.
Askere Ne Zaman Gider?
8
●485
- 27-03-2014, 11:24:53Kayıtlı oldugu şubenin numarasını internetten bulup arasın tc kimlik nosunu soruyorlar , bütün gerekli bilgileri iza ediyorlar.
- 27-03-2014, 11:24:55birincisi askerlik yaşı 21 olarak değiştirildiMetehaan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ikinci olarak Şubat , mart 94/1 ler kalktı bidahaki celp dönemi sanırsam mayıs ayı ki bu ayda gitmesi için 2 - 3 ay önceden gidip şubeye bilgi vermesi lazım askere gitmek istiyorum diye en yakın zamanda gitmesini tavsiye ederim çünkü artık evlere kagıt gelmiyor 1 gün bile geç kalındıgı zaman cezaya maaruz kalabiliyoruz. - 27-03-2014, 11:26:14MerhabalarMetehaan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
http://www.asal.msb.gov.tr/esasiceri...lar/duyuru.doc
Kayseri sanırım Akpınar Bakıyor oraya gitmeden evvel Arayıp bilgi alabilirsiniz.
İletişim Bilgisi Burada yer almaktadır.
http://www.asal.msb.gov.tr/iletisimb...i/iletisim.htm - 27-03-2014, 11:28:22sevkicayir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleonlinecihan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleKadRi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleCevap verdiğiniz için çok teşekkür ederim. Şimdi aradık 95'lilerin muanesi dahi başladı dedi. Sanırım 1 saat felan yol çekip gideceğiz mecbur.barano adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle