• 27-03-2014, 11:17:44
    #1
    Merhabalar, kuzenim 09/09/1994 doğumlu. Sanırım evlere artık kağıt gelmiyormuş. Şubeye gidip bakması gerekiyormuş, muane olması gerekiyormuş. Kuzenimin sizce muane süresi gelmiş midir? Şube baya uzak düşüyor ona göre gideceğiz. Bilgili arkadaşlar bilgilendirirse çok sevinirim.

    Sevgilerimle.
  • 27-03-2014, 11:20:06
    #2
    Subeyi arayın isterseniz.Hem şimdi gitmese bile nezaman gideceği veya muayene olacagını söylerler.
  • 27-03-2014, 11:24:53
    #3
    Kayıtlı oldugu şubenin numarasını internetten bulup arasın tc kimlik nosunu soruyorlar , bütün gerekli bilgileri iza ediyorlar.
  • 27-03-2014, 11:24:55
    #4
    Metehaan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar, kuzenim 09/09/1994 doğumlu. Sanırım evlere artık kağıt gelmiyormuş. Şubeye gidip bakması gerekiyormuş, muane olması gerekiyormuş. Kuzenimin sizce muane süresi gelmiş midir? Şube baya uzak düşüyor ona göre gideceğiz. Bilgili arkadaşlar bilgilendirirse çok sevinirim.

    Sevgilerimle.
    birincisi askerlik yaşı 21 olarak değiştirildi

    ikinci olarak Şubat , mart 94/1 ler kalktı bidahaki celp dönemi sanırsam mayıs ayı ki bu ayda gitmesi için 2 - 3 ay önceden gidip şubeye bilgi vermesi lazım askere gitmek istiyorum diye en yakın zamanda gitmesini tavsiye ederim çünkü artık evlere kagıt gelmiyor 1 gün bile geç kalındıgı zaman cezaya maaruz kalabiliyoruz.
  • 27-03-2014, 11:26:14
    #5
    Metehaan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar, kuzenim 09/09/1994 doğumlu. Sanırım evlere artık kağıt gelmiyormuş. Şubeye gidip bakması gerekiyormuş, muane olması gerekiyormuş. Kuzenimin sizce muane süresi gelmiş midir? Şube baya uzak düşüyor ona göre gideceğiz. Bilgili arkadaşlar bilgilendirirse çok sevinirim.

    Sevgilerimle.
    Merhabalar
    http://www.asal.msb.gov.tr/esasiceri...lar/duyuru.doc

    Kayseri sanırım Akpınar Bakıyor oraya gitmeden evvel Arayıp bilgi alabilirsiniz.
    İletişim Bilgisi Burada yer almaktadır.

    http://www.asal.msb.gov.tr/iletisimb...i/iletisim.htm
  • 27-03-2014, 11:28:22
    #6
    sevkicayir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Subeyi arayın isterseniz.Hem şimdi gitmese bile nezaman gideceği veya muayene olacagını söylerler.
    onlinecihan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kayıtlı oldugu şubenin numarasını internetten bulup arasın tc kimlik nosunu soruyorlar , bütün gerekli bilgileri iza ediyorlar.
    KadRi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    birincisi askerlik yaşı 21 olarak değiştirildi

    ikinci olarak Şubat , mart 94/1 ler kalktı bidahaki celp dönemi sanırsam mayıs ayı ki bu ayda gitmesi için 2 - 3 ay önceden gidip şubeye bilgi vermesi lazım askere gitmek istiyorum diye en yakın zamanda gitmesini tavsiye ederim çünkü artık evlere kagıt gelmiyor 1 gün bile geç kalındıgı zaman cezaya maaruz kalabiliyoruz.
    barano adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar
    http://www.asal.msb.gov.tr/esasiceri...lar/duyuru.doc

    Kayseri sanırım Akpınar Bakıyor oraya gitmeden evvel Arayıp bilgi alabilirsiniz.
    İletişim Bilgisi Burada yer almaktadır.

    http://www.asal.msb.gov.tr/iletisimb...i/iletisim.htm
    Cevap verdiğiniz için çok teşekkür ederim. Şimdi aradık 95'lilerin muanesi dahi başladı dedi. Sanırım 1 saat felan yol çekip gideceğiz mecbur.
  • 27-03-2014, 17:46:30
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Dostum kuzeninin muayenesi geçti, hemen şubeye gidin cezası var.
  • 27-03-2014, 19:11:11
    #8
  • 27-03-2014, 20:14:23
    #9
    Daha doğru bilgi için,
    Askerlik şubesini bir ziyaret edin.