Ne oldu bu yasa? - Sayfa 3 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Ne oldu bu yasa?
20
●
1.160
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Ne oldu bu yasa?
1
2
3
20-03-2014, 12:12:01
#19
KR@LKSK
Çeşitli yerlerden okuduğumkadarıyla yasa çıkmış olsa bile şuan altyapısal hazırlığı yapılıyor. Altyapısal olarak hazırlık sona erdiğinde tamamen uygulamaya geçecekler
20-03-2014, 12:38:17
#20
akademikmat
yani şimdi girdiğimiz her site kaydedilmiyor ama teknik alt yapı tamamlanınca her şey kaydedilecek öyle mi? bilen var mı detayları?
20-03-2014, 13:03:45
#21
Buraksan
Yasanın bence de alt yapısı hazırlanıyordur.. Biraz daha zaman alır
1
2
3
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler