• 17-03-2014, 19:27:49
    #1
    Hotspot shield programını çalıştırmadan internete bağlanamıyorum. Programı kapattığım anda internet kesiliyor. Açınca yine internete girmeye başlıyor. Nasıl çözebilirim bu durumu, nedeni nedir?
  • 17-03-2014, 19:29:54
    #2
    Programı silip kayıt defterlerini temizleme programı ile temizleyin düzelecektir...
  • 17-03-2014, 20:16:29
    #3
    KEO
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Chrome > Ayarlar > Ağ > Proxy Ayarlarını Değiştir > Yerel Ağ Ayarları > Ara Sunucu daki kısım işaretli ise tiki kaldırın. Büyük ihtimal sorun çözülecektir.
  • 17-03-2014, 20:21:34
    #4
    KEO adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Chrome > Ayarlar > Ağ > Proxy Ayarlarını Değiştir > Yerel Ağ Ayarları > Ara Sunucu daki kısım işaretli ise tiki kaldırın. Büyük ihtimal sorun çözülecektir.
    İşaretli değil orası.

    Ayrıca hotspot silip, kayıt defterlerini de temizledim ancak sorun hala çözülmedi.
  • 17-03-2014, 20:24:36
    #5
    Yeni mi bağlattın interneti?
  • 17-03-2014, 20:26:34
    #6
    mos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yeni mi bağlattın interneti?
    Hayır ancak bilgisayar yeni sayılır
  • 17-03-2014, 20:44:22
    #7
    ayarlar - gelişmiş ayarlar - proxy ayarlarını değiştir- yerel ağ ayarları kısmına girdikten sonra proxy sunucu altındaki kutucuğun işaretini kaldırdıktan sonra düzelmesi gerek.
  • 17-03-2014, 20:46:26
    #8
    hezgin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ayarlar - gelişmiş ayarlar - proxy ayarlarını değiştir- yerel ağ ayarları kısmına girdikten sonra proxy sunucu altındaki kutucuğun işaretini kaldırdıktan sonra düzelmesi gerek.
    Dediğim gibi hocam işaretli değil orası.
  • 17-03-2014, 21:37:31
    #9
    ugur1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dediğim gibi hocam işaretli değil orası.
    tüm sayfalarmı hocam yoksa facebook vb sayfalarmı ?