• 16-03-2014, 17:45:40
    #1
    Üyeliği durduruldu
    İstanbul/Avrupa Yakası bildiğiniz iyi saç stilistleri, kuaförler var mı? ciddi anlamda bu işte usta olduğunu düşündüğünüz kişiler lazım arkadaşlar.

    Saçlarıma ciddi anlamda çeki düzen vermem lazım bu aralar.

    http://www.gva.be/ahimgpath/assets_i...1000x800-n.jpg
  • 16-03-2014, 23:55:45
    #2
    Avrupa yakasında oturuyorsanız nişantaşına falan gidin,
    yada köşenizde duran berbere söyleyin aynısını yapamasalarda aynısını yaptık diye sizi avuturlar )
  • 16-03-2014, 23:59:33
    #3
    Hocam şöyle bi şey var; saç türü, kafa şekli vs. her şey giriyor işin içine. Bizde Marco Reus gibi yap diyoruz, yapıyor ama tipsizin teki oluyoruz
  • 17-03-2014, 00:06:13
    #4
    çok haklı bir değerlendirme her olmak istediğini olsaydı herkes ortalık justin biber`den geçilmedi.
  • 17-03-2014, 00:06:48
    #5
    Berber soracak nasıl olsun Sizde Mario gomez deyin bakalım ne olacak.

    Diğer arkadaşın dediği gibi aynı onun gibi olmasa da öyle yaptım diyecektir.
  • 17-03-2014, 00:07:15
    #6
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Pompadour olarak geçiyor bu tarz kesimler. Mehmet Tatlı şubelerinde yaptırabilirsiniz, Cevahir'de de bir adet şubesi bulunuyor. En son 50 TL gibi bir fiyatı vardı saç kesiminin.
  • 17-03-2014, 00:07:55
    #7
    Üyeliği durduruldu
    İtalyan modeli deniyor buna (Doğru hatırlıyorsam) Çok basit bir yöntemdir. Sizin kuaföre diyeceğiniz ''Yanlar 3 numara, ön tarafı biraz daha uzun bırakıyoruz'' bunu dersen sana dediklerini yapar. Nişantaşına falan gitme. Bir defa gittim kazığa oturttular saçı keserken aralıklarla 3 defa yıkadılar.

    Edit: Doğru hatırlıyormuşum İtalyan Modeli.
  • 17-03-2014, 00:10:36
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Normal berber de yaparki bunu usta saclar uzun olsun su an git berbere fazlaliklari aldiralim yanlari kisaltalim de. sonra mario gomezin fotografini goster yapar aynisini az cok anliyorsa sactan

    Samsung Galaxy S4 cihazımdan Tapatalk 2 uygulaması ile gönderilmiştir.
  • 17-03-2014, 00:11:09
    #9
    OptimizeSunucum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İtalyan modeli deniyor buna (Doğru hatırlıyorsam) Çok basit bir yöntemdir. Sizin kuaföre diyeceğiniz ''Yanlar 3 numara, ön tarafı biraz daha uzun bırakıyoruz'' bunu dersen sana dediklerini yapar. Nişantaşına falan gitme. Bir defa gittim kazığa oturttular saçı keserken aralıklarla 3 defa yıkadılar.

    Edit: Doğru hatırlıyormuşum İtalyan Modeli.
    hocam bildiğimiz "subay" değilmi bu