Merhabalar arkadaşlar,
Dün cocacoladan 10 kişilik paintball hediyesi aldım. Sadece mermileri karşılamıyor kod. Daha önce kullandınız mı nasıldır?
Cocacola Paintball Kullanan Var mı?
7
●558
- 15-03-2014, 09:31:32
- 16-03-2014, 11:26:56Üyeliği durdurulduİyi eğlenceler hocam, ilk kez sizden duydum. İnternette de pek bir bilgisi olan yok.
https://www.coca-colakirmizikasa.com...px?Product=427 - 17-03-2014, 09:36:55Telefon ile arıyorum adamları telefonuma bakan yok.BuRacK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 17-03-2014, 09:43:52Mermiler uçuk bir fiyatta mı hocam peki?Quad adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 17-03-2014, 17:22:34Valla net hatırlamıyorum hocam 1 paket mermi 10 ya da 15 Tl ekstra paket 5 Tl olması gerek.celalyesil adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 22-03-2014, 11:51:52Eğer bir problem çıkmazsa saat 2-4 arasında Park Paintball diye bir yer oraya arkadaşlarla gidiyoruz.
Bir arada r10 ankara olarak gitsek on numara olur.