• 11-03-2014, 15:59:57
    #10
    Eski günler aklıma geldi F-Prot ilk kullandığım antivirüs programıydı. Yıl 1990' ların başı

  • 11-03-2014, 16:00:45
    #11
    tolgasen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bilgisayarın özellikleri iyi değilse AVG önermem. Çok kasıyor.
    Kaspersky'yi sorunsuz kullandım hocam, Kaspersky'den daha fazla kasan antivirüs programı var mıdır?
  • 11-03-2014, 16:01:26
    #12
    Avira tavsiye ederim 2-3 senedir kullaniyorum sorun olmuyor
  • 11-03-2014, 16:04:58
    #13
    🌐 𝘀𝗼𝗰𝗶𝗳𝗹𝘆.𝗰𝗼𝗺
    neto adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kaspersky'yi sorunsuz kullandım hocam, Kaspersky'den daha fazla kasan antivirüs programı var mıdır?
    Kaspersky kullanmadım ama AVG baya kasıyor hocam.
    Şuanda microsoft security essential kullanıyorum. Hem stabil, hemde başarılı.
    Bunu önerebilirim.
  • 11-03-2014, 16:08:53
    #14
    microsoft security essantial varken hiç bir ücretsiz antiyi kullanmam gayet sağlam ve iyi bir antidir.
  • 11-03-2014, 16:27:42
    #15
    microsoft security essantial varken hiç bir ücretsiz antiyi kullanmam gayet sağlam ve iyi bir antidir.
  • 11-03-2014, 16:39:29
    #16
    avira antivir
  • 11-03-2014, 16:52:20
    #17
    Saydığınız antivirüsleri oldum olası hiç sevmiyorum. Zemana çıktığından beri sadece onu kullanıyorum. Bu biraz da sizin kullanış biçiminize bağlı. Dikkatli olmalısınız. USB Disk Security gibi program kurunuz. Bir de yanına Zemana kurun, antikeyloggerdir. Trojan falan onları da bulur.
  • 11-03-2014, 18:17:03
    #18
    CodeS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    microsoft security essantial varken hiç bir ücretsiz antiyi kullanmam gayet sağlam ve iyi bir antidir.
    Bende eskiden boyle soyluyordum ancak pc birden agirlasmisti avast kurdum 14 tane virus bulmustu o gun bugun avast kullaniyorum sorun yasamiyorum.

    GT-N7100 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi