Arkadaşlar allah aşkına beni deli etti Windowslive maile ne yaptıysam giremiyorum
yeni indiriyorum daha yenisi var diyor acmaya calısıyorum pc de boyle bırsey gorunmuyor bunu ne yapmalıyım nasıl yapamalıyım bir bilen eden bi el atsın ya valla cok dua edicem...Kitlendim kaldım