• 07-02-2014, 00:56:22
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaşlar discovery kasma, akıcılık bakımından ne kadar iyi?
    Mesela android oyunlarında s3 s4 ile farkları nelerdir? Kasmaları var mı?
    Sahip olanların yorumlarını da alabilir miyim?
  • 07-02-2014, 05:03:46
    #2
    Misafir
    general mobile discovery gerçekten harika bir telefon 6 aydır kullanıyorum süper etrafımda yalansız 15 kişide var diyebilirim.

    Gerek şarjı gerek özellikleri kalitesi tasarımı inceliği süper kasma hiç yaşamadım bu telefon ile internete çok hızlı giriyor indirme işlemi yapıyor.