Program indirme sitemiz için yeni bir logo tasarladık. Sizin gözünüzden nasıl göründüğünü merak ediyorum. Eleştirileriniz ve önerileriniz çok değerli, fikirlerinizi paylaşabilir misiniz? Site adımız ProgramAdası.
Kötü. Çok sıradan duruyor biraz daha çalışın daha iyisini yapabilirsiniz. Ayrıca çift duran şey yerine tek deneyin daha net olur. Alt yazıyı da biraz ufaltin.