• 02-10-2025, 23:34:28
    #19
    Reskup adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gayet güzel hocam, ilk başta biraz paparayı andırdı belki farklı bir font kullanılabilir ama yine de güzel
    Çok teşekkür ederim hocam eksik olmayın. Cidden az da olsa andırıyor, ben de diyorum nereden tanıdık geliyor
  • 02-10-2025, 23:46:09
    #20
    Gayet güzel olmuş. Yapan arkadaşın emeğine sağlık.
    Bu tarz alan adlarına en çok sadelik yakışıyor. Sitede de çok şık durmuş.
    Hayırlı olsun.
  • 02-10-2025, 23:47:07
    #21
    Furkan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gayet güzel olmuş. Yapan arkadaşın emeğine sağlık.
    Bu tarz alan adlarına en çok sadelik yakışıyor. Sitede de çok şık durmuş.
    Hayırlı olsun.
    Çok teşekkür ederim sağ olasın, var olasın. Yapan kişi Kayserili olunca ince işçilik uyguluyor sağ olsun
  • 03-10-2025, 00:03:17
    #22
    Ellerine sağlık abi, çok iyi olmuş ♥️
  • 03-10-2025, 00:04:21
    #23
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ellerine sağlık abi, çok iyi olmuş ♥️
    Çok teşekkür ederim kardeşim, grafikerimizin eline sağlık eksik olmasın
  • 03-10-2025, 00:05:42
    #24
    çok şık. gayet guzel olmuş. yapan arkadaşıda ekleyınde tanıyalım. sitede guzel olmuş bu arada. başarılar dılıyorum
  • 03-10-2025, 00:07:20
    #25
    BySiriUS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    çok şık. gayet guzel olmuş. yapan arkadaşıda ekleyınde tanıyalım. sitede guzel olmuş bu arada. başarılar dılıyorum
    Çok teşekkür ederim hocam, inanın kendisine söyledim teşekkür konusu açayım çok beğendim logoyu dedim "gerek yok hacım sağ olasın" dedi Siteyi beğenmenize ekstra beğendim hocam tekrar teşekkür ediyorum, eksik olmayın.
  • 03-10-2025, 05:24:01
    #26
    Çok başarılı...
  • 03-10-2025, 09:05:46
    #27
    Tevfik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba R10,

    Forum sitem için bir logo yaptırdım ve mockup sundu arkadaşım sağ olsun, sizce logom nasıl olmuş? Fikir ve düşüncelerinizi merak ediyorum.
    Şahsen daha iyisi olamazdı diye düşünüyorum. Hem domain hem logo tam forum sitesine uygun olmuş. Projelendirirseniz yürür gider. Başarılar dilerim.