Tevfik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba R10,

Forum sitem için bir logo yaptırdım ve mockup sundu arkadaşım sağ olsun, sizce logom nasıl olmuş? Fikir ve düşüncelerinizi merak ediyorum.
Şahsen daha iyisi olamazdı diye düşünüyorum. Hem domain hem logo tam forum sitesine uygun olmuş. Projelendirirseniz yürür gider. Başarılar dilerim.