• 16-08-2025, 14:56:56
    #10
    Uzman degilim konuda. Bagimsiz yorumum.
    Is yapana kurumsal logo yap adimiz 'itemler' mi dediniz? kurumsali kendince yorumlamis arkadas Bence bir iletisim kopuklugu var. siz ifade edemediniz, ya da karsi taraf iyi ifade ettiginiz seyi anlamadi. anladi ama yapamadi
  • 16-08-2025, 14:59:00
    #11
    R10.NET'in Bence En İyisi
    bionluk'da iptal edemiyor musunuz ödemesini yada şikayet vs oluşturamıyor musunuz
  • 16-08-2025, 14:59:04
    #12
    .best ONE 🏆
    x.xxx ama kaç? 1.000 tl de olabilir 9.999 da olabilir. eğer maskotlu bir logo istediyseniz öyle yapmıştır tek taraflı dinlememk lazım olayları, yorum yapan arkadaşlara da söylüyorum. Hiç brief verilmediyse tasarımcı da oyun sitesi olduğundan dolayı ona göre eğlenceli bir logo yapmış da olabilir. kimse boşa bu kadar uğraşmak istemez i harfi ile icon koyar geçer normalde belli ki böyle bir şey istenmiş diye yorumladım ben.
  • 16-08-2025, 14:59:11
    #13
    heri19 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam söyleseydin kanva da bundan yapardım sna ben 😊 ilkokul çocuğu yapan sanirim
    Bende canvadan yaptım az önce daha güzel oldu şakasız valla.
  • 16-08-2025, 15:00:38
    #14
    Instagram mavi tik✅
    shjwjjrjrjh
  • 16-08-2025, 15:00:53
    #15
    Gold üye
    Sana iyi olur En son yazdım sana örnek at diye örneğim olsa sana ne gerek var diye cevap verdin. Az bile yapmış...
  • 16-08-2025, 15:01:38
    #16
    bozboramedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sana iyi olur En son yazdım sana örnek at diye örneğim olsa sana ne gerek var diye cevap verdin. Az bile yapmış...
    Örnek hala yok ortak
  • 16-08-2025, 15:01:55
    #17
    Hocam geçmiş olsun. Bionluk'ta önceden yapılan işlere bakmak lazım detaylıca. Ek olarak fiyat konusunda da insan ister istemez uygun olsun diyor ama sonuç maalesef ki hüsran. Sorması ayıp bu tasarımı ne kadara hazırladılar?
  • 16-08-2025, 15:02:07
    #18
    Gold üye
    Bu arkadaş ilan açtı logo için yazdığımda örnek logo iletir misin diye mantıken örnek olsa sana ne gerek var diye cevap verdi. Az bile yapmışlar Baya güldüm...
    crooper adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Uzman degilim konuda. Bagimsiz yorumum.
    Is yapana kurumsal logo yap adimiz 'itemler' mi dediniz? kurumsali kendince yorumlamis arkadas Bence bir iletisim kopuklugu var. siz ifade edemediniz, ya da karsi taraf iyi ifade ettiginiz seyi anlamadi. anladi ama yapamadi
    kaanilbey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    x.xxx ama kaç? 1.000 tl de olabilir 9.999 da olabilir. eğer maskotlu bir logo istediyseniz öyle yapmıştır tek taraflı dinlememk lazım olayları, yorum yapan arkadaşlara da söylüyorum. Hiç brief verilmediyse tasarımcı da oyun sitesi olduğundan dolayı ona göre eğlenceli bir logo yapmış da olabilir. kimse boşa bu kadar uğraşmak istemez i harfi ile icon koyar geçer normalde belli ki böyle bir şey istenmiş diye yorumladım ben.