Bu arkadaş ilan açtı logo için yazdığımda örnek logo iletir misin diye mantıken örnek olsa sana ne gerek var diye cevap verdi. Az bile yapmışlar Baya güldüm...
crooper adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Uzman degilim konuda. Bagimsiz yorumum.
Is yapana kurumsal logo yap adimiz 'itemler' mi dediniz? kurumsali kendince yorumlamis arkadas Bence bir iletisim kopuklugu var. siz ifade edemediniz, ya da karsi taraf iyi ifade ettiginiz seyi anlamadi. anladi ama yapamadi
kaanilbey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
x.xxx ama kaç? 1.000 tl de olabilir 9.999 da olabilir. eğer maskotlu bir logo istediyseniz öyle yapmıştır tek taraflı dinlememk lazım olayları, yorum yapan arkadaşlara da söylüyorum. Hiç brief verilmediyse tasarımcı da oyun sitesi olduğundan dolayı ona göre eğlenceli bir logo yapmış da olabilir. kimse boşa bu kadar uğraşmak istemez i harfi ile icon koyar geçer normalde belli ki böyle bir şey istenmiş diye yorumladım ben.