• 18-07-2013, 11:38:55
    #1
    Arkadaşlar çizimim iyidir fakat maskotlarımı photoshopla canlandırmak istiyorum. Photoshop bilgim var fakat pentool kullanmadıgım için yapamadım bi türlü . Çizimi çizdikten sonra photoshopa atılıp yapılan işlemleri anlatan video olan yada çekicek arkadaşlar varmı
  • 18-07-2013, 14:39:38
    #2
    Şuna bir bak derim böyle çizimden bahsediyorsun sanırım?
  • 18-07-2013, 16:32:02
    #3
    Eror71 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şuna bir bak derim böyle çizimden bahsediyorsun sanırım?
    Açamadım hocam siteyi
  • 18-07-2013, 16:37:21
    #4
    İllüstrator ile çizmek daha kolay.
    Video kaynağıda bol.
    ermann hocamın ve xlifedesign hocamın anlatımları var.


    http://www.youtube.com/watch?v=_HwT9l1HGVY



    http://www.youtube.com/watch?v=fn9TRjNsJyQ
  • 18-07-2013, 16:49:14
    #5
    TeknoWeb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Açamadım hocam siteyi
    Bende açılıyor. Sorun senden kaynaklanıyor olmalı. Vektörel çizim için illustrator birebir ama renklendirmeyi ister illustratorde ister photoshop ta yapabilirsin. Ama kağıda çizdiğin birşeyi renklendireceksen Photoshop zaten