Arkadaşlar çizimim iyidir fakat maskotlarımı photoshopla canlandırmak istiyorum. Photoshop bilgim var fakat pentool kullanmadıgım için yapamadım bi türlü . Çizimi çizdikten sonra photoshopa atılıp yapılan işlemleri anlatan video olan yada çekicek arkadaşlar varmı
Photoshopta Maskot Yardım
4
●696
- 18-07-2013, 16:37:21İllüstrator ile çizmek daha kolay.
Video kaynağıda bol.
ermann hocamın ve xlifedesign hocamın anlatımları var.
http://www.youtube.com/watch?v=_HwT9l1HGVY
http://www.youtube.com/watch?v=fn9TRjNsJyQ - 18-07-2013, 16:49:14Bende açılıyor. Sorun senden kaynaklanıyor olmalı. Vektörel çizim için illustrator birebir ama renklendirmeyi ister illustratorde ister photoshop ta yapabilirsin. Ama kağıda çizdiğin birşeyi renklendireceksen Photoshop zatenTeknoWeb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle