Arkadaşlar çizimim iyidir fakat maskotlarımı photoshopla canlandırmak istiyorum. Photoshop bilgim var fakat pentool kullanmadıgım için yapamadım bi türlü . Çizimi çizdikten sonra photoshopa atılıp yapılan işlemleri anlatan video olan yada çekicek arkadaşlar varmı