Arkadaşlar benim bir sorunum var.. Az çok photoshop yeteneğim var ama kendimi hep aynı çalışmalar yaparken buluyorum
Çevreme bakıyorum benden sonra başlayanlar baya bir gelişme kaydetmiş fakat ben yapamıyorum işte nerden başlamalıyım nasıl gelişmeliyim ? Bu konuda bir fikir verebilirmisiniz..
Çevreme bakıyorum benden sonra başlayanlar baya bir gelişme kaydetmiş fakat ben yapamıyorum işte nerden başlamalıyım nasıl gelişmeliyim ? Bu konuda bir fikir verebilirmisiniz..