Cyris adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Genelde imza avatar afiş çalışmalarım mevcut arada sırada arayüz felan yapmaya çalışıyorum tam bir fiyasko oluyor
üstüne koymak için iyi takip etmen gerekiyor. hatta bu bile yetmez bence beğendiğin çalışmaları birebir yapmaya çalış.

örneğin bir arayüzü resim formatında aç ps'de. sonra üzerine layer layer kendin çiz. bu el becerini geliştirip, ufkunuda genişletecektir.

ek olarak be.net, dribbble.com ve devianartta sana örnek olabilecek kişilere bul ve onları takip et.

nacizhane önerilerim bunlar, başarılar dilerim