• 04-04-2008, 16:35:01
    #19
    photoshop 4 kullan sade güzel bişi askerde kullanmıstım
  • 04-04-2008, 17:07:52
    #20
    cs2 bazen kasıyor. cs3 kasmıyor diyolar. cs3 deneyelim bakalım
  • 04-04-2008, 17:17:46
    #21
    256 RAM var gayet normal çalışıyor.Tavsiye ediyorum.
  • 07-04-2008, 22:47:38
    #22
    Üyeliği durduruldu
    BUrak şimdi kasmıyor ama brush falan yükle göreceksin gününü NEyse daha zamanın varken Fireworks'A geç.
  • 09-04-2008, 13:04:36
    #23
    Fireworks'u senden kıskandım.Geçicem sanırım
  • 09-04-2008, 19:53:14
    #24
    Sormana gerek yok, teknolojiye ayak uydurmak istiyorsan ve bilgisayarın taş gibi ise her bir şeyin son sürümünü kullan.
  • 09-04-2008, 23:19:56
    #25
    Üyeliği durduruldu
    cs1 den şaşmam ben
  • 12-04-2008, 11:36:45
    #26
    cs2 de kullandım cs3 te kullanmaktayım. cs2 core2duo bilgisayarda bile felaketken cs3 süper açılıyor. Ne kurulumda sorun yaşadım ne de başka bişeyde. CS3 yandaki araçlarının yerleşimi bakımından da çok kullanışlı Tavsiye ederim. Yalnız beta sürüm veya Türkçe yamalar ile uğraşmayın. Portable da tercihin olabilir.
  • 12-04-2008, 13:09:57
    #27
    cs3 ya en iyisi