cs2 de kullandım cs3 te kullanmaktayım. cs2 core2duo bilgisayarda bile felaketken cs3 süper açılıyor. Ne kurulumda sorun yaşadım ne de başka bişeyde. CS3 yandaki araçlarının yerleşimi bakımından da çok kullanışlı

Tavsiye ederim. Yalnız beta sürüm veya Türkçe yamalar ile uğraşmayın. Portable da tercihin olabilir.