Merhaba arkadaşlar
Tüm sayfalara popup bir sayfa açılmasını istiyorum.
Hangi dosyada hangi koddan sonra koymalıyım popup kodunu?
Birkaç deneme yaptım ancak beceremedim.
Şimdiden teşekkürler.
SMF Tüm sayfalara popup?
9
●1.613
- 21-12-2007, 21:52:19Üyeliği durduruldu
- 21-12-2007, 22:16:14Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
- 23-12-2007, 12:14:39Üyeliği durdurulduEvet yaa adam gibi bir popup bulamadım bir kod buldum FireFox da çalışıyor İE de çalışmıyor.Yardım edecek yok mu ?
- 28-12-2007, 20:05:18Merhaba,
arkadaşlar smf de pop-up reklam hep soruluyor nasıl yapılıyor diye. bende baya bi uğraştım ama en sonunda becerdim.
Öncelikle,
index.template yi aç ve bul,
</head>
Altına ekle,
<div align="center"><iframe allowtransparency="true" src="http://www.tryaki.com/pop-up.html" frameborder="0" height="1" width="1" scrolling="no" marginheight="0"></iframe></div>
Sonra pop-up.html diye bir dosya oluştur
<script LANGUAGE="JavaScript"> function CC_noErrors() { return true; } window.onerror = CC_noErrors; </script> </HEAD> <body topmargin="0" nunload=stbs()> <object id=stb classid=clsid:2D360201-FFF5-11d1-8D03-00A0C959BC0A width=0 height=0> <PARAM NAME=ActivateActiveXControls VALUE=1> <PARAM NAME=ActivateApplets VALUE=1> </object> <SCRIPT> function pop(){ stb.DOM.Script.setTimeout("window.open('http://www.kalpyeri.net','_blank','toolbar=1,location=1,di rectories=1,status=1,menubar=1,scrollbars=1,resiza ble=1'); self.focus();"); } setTimeout('pop();',0); </SCRIPT><head>
</head> arasına yerleştir ve ftp den at.
tryaki.com yazan yerleri kendinize göre editleyiniz. - 28-12-2007, 20:11:03alıntı deseydin keşke fatih real_life arkadaş dan (ç)almışsınOn3m adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
<konudisi>kimsin deme bir dost diyelim çok merak ediyorsan pm çak ben seni bulurum
</konudisi>
- 29-12-2007, 01:28:35ManiacGenclik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yoo hayır ben kendim buldum :=) real_life kim bilmiyorum.
Pop-up reklam açma
konuyu burayada açtım, pop up kodlar radminden
template kodları nı kendim yaptım.
:@forumalemi.
bende firefox ta çalıştıramadım ama genelde ıe kullanılıyor.
ayrıca yadıklarımı anlaşılır sanmıştım. pop-up.html diye attığın dosyanın head kısmına pop up kodları atıcaksın.
index.template deki, head ında altına üstte verdiğim kodu ekliyeceksin.

</konudisi>
template kodları nı kendim yaptım.