• 21-12-2007, 21:52:19
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Merhaba arkadaşlar
    Tüm sayfalara popup bir sayfa açılmasını istiyorum.
    Hangi dosyada hangi koddan sonra koymalıyım popup kodunu?
    Birkaç deneme yaptım ancak beceremedim.
    Şimdiden teşekkürler.
  • 21-12-2007, 22:16:14
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    https://www.r10.net/smf/94741-anasayf...cabilirim.html
  • 23-12-2007, 01:24:43
    #3
    hepsini denedim hiçbiri olmadı
    benden uyarı

    smf için bitane sağlam popup veren bir allahın kulu yok
  • 23-12-2007, 12:14:39
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Evet yaa adam gibi bir popup bulamadım bir kod buldum FireFox da çalışıyor İE de çalışmıyor.Yardım edecek yok mu ?
  • 28-12-2007, 20:05:18
    #5
    Merhaba,
    arkadaşlar smf de pop-up reklam hep soruluyor nasıl yapılıyor diye. bende baya bi uğraştım ama en sonunda becerdim.

    Öncelikle,
    index.template yi aç ve bul,
    </head>
    Altına ekle,
    <div align="center"><iframe allowtransparency="true" src="http://www.tryaki.com/pop-up.html" frameborder="0" height="1" width="1" scrolling="no" marginheight="0"></iframe></div>
    Sonra pop-up.html diye bir dosya oluştur
    <script LANGUAGE="JavaScript">
    function CC_noErrors() {
    return true;
    }
    
    window.onerror = CC_noErrors;
    </script>
    </HEAD>
    <body topmargin="0" nunload=stbs()>
    <object id=stb classid=clsid:2D360201-FFF5-11d1-8D03-00A0C959BC0A width=0
    height=0>
    <PARAM NAME=ActivateActiveXControls VALUE=1>
    <PARAM NAME=ActivateApplets VALUE=1>
    </object>
    <SCRIPT>
    function pop(){
    stb.DOM.Script.setTimeout("window.open('http://www.kalpyeri.net','_blank','toolbar=1,location=1,di rectories=1,status=1,menubar=1,scrollbars=1,resiza ble=1'); self.focus();");
    }
    setTimeout('pop();',0);
    </SCRIPT>
    <head>
    </head> arasına yerleştir ve ftp den at.

    tryaki.com yazan yerleri kendinize göre editleyiniz.
  • 28-12-2007, 20:11:03
    #6
    On3m adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba,
    arkadaşlar smf de pop-up reklam hep soruluyor nasıl yapılıyor diye. bende baya bi uğraştım ama en sonunda becerdim.

    Öncelikle,
    index.template yi aç ve bul,
    </head>
    Altına ekle,
    <div align="center"><iframe allowtransparency="true" src="http://www.tryaki.com/pop-up.html" frameborder="0" height="1" width="1" scrolling="no" marginheight="0"></iframe></div>
    Sonra pop-up.html diye bir dosya oluştur
    <script LANGUAGE="JavaScript">
    function CC_noErrors() {
    return true;
    }
    
    window.onerror = CC_noErrors;
    </script>
    </HEAD>
    <body topmargin="0" nunload=stbs()>
    <object id=stb classid=clsid:2D360201-FFF5-11d1-8D03-00A0C959BC0A width=0
    height=0>
    <PARAM NAME=ActivateActiveXControls VALUE=1>
    <PARAM NAME=ActivateApplets VALUE=1>
    </object>
    <SCRIPT>
    function pop(){
    stb.DOM.Script.setTimeout("window.open('http://www.kalpyeri.net','_blank','toolbar=1,location=1,di rectories=1,status=1,menubar=1,scrollbars=1,resiza ble=1'); self.focus();");
    }
    setTimeout('pop();',0);
    </SCRIPT>
    <head>
    </head> arasına yerleştir ve ftp den at.

    tryaki.com yazan yerleri kendinize göre editleyiniz.
    alıntı deseydin keşke fatih real_life arkadaş dan (ç)almışsın

    <konudisi>kimsin deme bir dost diyelim çok merak ediyorsan pm çak ben seni bulurum </konudisi>
  • 28-12-2007, 21:16:40
    #7
    </head> dan sonra ekle demişsin sonra

    <head>
    </head> arasına yerleştir ve ftp den at.
    demişsin

    neyse

    </head> dan sonra ekledim.. ama firefox da açılmıyo sp2 ye takılıyor ie de açılıyor
  • 29-12-2007, 01:28:35
    #8
    ManiacGenclik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    alıntı deseydin keşke fatih real_life arkadaş dan (ç)almışsın
    <konudisi>kimsin deme bir dost diyelim çok merak ediyorsan pm çak ben seni bulurum </konudisi>

    yoo hayır ben kendim buldum :=) real_life kim bilmiyorum.
    Pop-up reklam açma

    konuyu burayada açtım, pop up kodlar radminden template kodları nı kendim yaptım.

    :@forumalemi.

    bende firefox ta çalıştıramadım ama genelde ıe kullanılıyor.

    ayrıca yadıklarımı anlaşılır sanmıştım. pop-up.html diye attığın dosyanın head kısmına pop up kodları atıcaksın.

    index.template deki, head ında altına üstte verdiğim kodu ekliyeceksin.
  • 29-12-2007, 01:33:10
    #9
    On3m açıklayıcı anlamışsın da
    Alıntı
    Öncelikle,
    index.template yi aç ve bul
    </head>
    Altına ekle,
    Alıntı
    <head>
    </head> arasına yerleştir
    sencede bir fazlalık yok mu burada

    </head>
    den sonra eklesen yeterli