tutkumnet pm ile verdiğin popup.html sayfasını yaptım
yukarıda bir alan belirtmişsin
Alıntı
<td valign="middle" align="center" style="white-space: nowrap;">
', theme_copyright(), '<br>
bu kodun üstüne ve altına ekledim olmadı. yeni sayfa açmadı..
Biraz denedim index.tem.php de ve
<body> tagında sonra ekledim iframeyi
şu şekilde
Alıntı
<iframe border="0" frameborder="0" height="1" width="1" name="I3" scrolling="no" align="top" src=http://www.siteadın.com/popup.html></iframe>
böyle ekleyince normalde body den sonra açması lazım sayfayı ama açmadı
kodda biraz düzenleme yaptım şu şekilde oldu (bold alan)
Alıntı
<iframe border="0" frameborder="0" height="300" width="200" name="I3" scrolling="no" align="top" src=http://www.siteadın.com/popup.html></iframe>
böyle yapınca pop-up açıldı ama sitenin en üstünde logonun üstünde beyaz bir alan olusturdu..
