• 31-10-2007, 15:08:07
    #1
    selam arkadaşlar

    forum anasayfasında po-up açmak istiyorum..Her site adresi yazıldığında (refresh) açılacak pop-up..

    index.temp. de bazı etiketlerden sonra ekledim fakat tema hata verdi..

    kodlar elimde fakat tam olarak nereye ekleyeceğim


    yardımcı olursanız sevinirim

    teşekkürler.
  • 31-10-2007, 15:55:07
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    banada lazım
  • 31-10-2007, 16:00:43
    #3
    forum ise forumhome a ekle . normal ise index.php i a ikinci satıra yaz
  • 31-10-2007, 17:20:50
    #4
    smf forum....
  • 31-10-2007, 22:29:06
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Frame kodunu ekle index.template.php nin içine frame verdiğin sayfayada pop-up kodlarını ekle bu kadar.

    <td valign="middle" align="center" style="white-space: nowrap;">
         ', theme_copyright(), '<br>
    bu kodun üstüne ekledim ben alltaki kodubu şekilde açtırıyorum popupu
    <iframe border="0" frameborder="0" height="1" width="1" name="I3" scrolling="no" align="top" src=http://www.siteadın.com/popup.html></iframe>
    popup.html nin içine pop kodlarını koyup dizine at işte.
  • 31-10-2007, 22:36:41
    #6
    teşekkürler. peki şu an çalışan sağlam kod varmı
  • 31-10-2007, 22:47:50
    #7
    TutkumNet

    verdiğin kod çalışır durumda fakat sayfanın en altına ekliyor bölüm olarak..

    bunun sayfa olarak acılmasını nasıl sağlayabiliriz..

    yardımcı olursan sevinirim
  • 01-11-2007, 17:19:14
    #8
    tutkumnet pm ile verdiğin popup.html sayfasını yaptım

    yukarıda bir alan belirtmişsin

    Alıntı
    <td valign="middle" align="center" style="white-space: nowrap;">
    ', theme_copyright(), '<br>
    bu kodun üstüne ve altına ekledim olmadı. yeni sayfa açmadı..

    Biraz denedim index.tem.php de ve <body> tagında sonra ekledim iframeyi

    şu şekilde

    Alıntı
    <iframe border="0" frameborder="0" height="1" width="1" name="I3" scrolling="no" align="top" src=http://www.siteadın.com/popup.html></iframe>

    böyle ekleyince normalde body den sonra açması lazım sayfayı ama açmadı

    kodda biraz düzenleme yaptım şu şekilde oldu (bold alan)

    Alıntı
    <iframe border="0" frameborder="0" height="300" width="200" name="I3" scrolling="no" align="top" src=http://www.siteadın.com/popup.html></iframe>

    böyle yapınca pop-up açıldı ama sitenin en üstünde logonun üstünde beyaz bir alan olusturdu..
  • 03-11-2007, 01:13:28
    #9
    arkadaşlar yardımcı olabilecek biri varmı acaba ?

    lütfen