• 10-12-2012, 17:54:26
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Yeni taşındığımız mail serverımızdan ip temiz olmasına rağmen , hotmaile mail gitmiyor.

    Bunun için SFP ve SenderID kayıtlarını yapacak arkadaş aranmaktadır.(Ücretli)
  • 10-12-2012, 22:42:31
    #2
    Merhaba

    Microsoft artık senderid forum uygulamasını kaldırmış bulunmaktadır.

    SPF txt kaydınızı girmeniz yeterlidir.

    İletişim bilgilerinizi iletirseniz sizin için ücretsiz kontrol edebiliriz.

    Saygılarımızla
    Datzen
  • 14-01-2013, 16:09:13
    #3
    Arkadaşın sorunu için çalışma yapılmıştır. IP'i üzerinde ki blok kaldırılmıştır.