merhaba sunucumuzda mailenable kurulu ancak bir türlü webden giriş ve outlook kurulumlarında hep hata alıyoruz.
bu konuda yardımıc olabilecek arkadaş arıyorum.
Gelen posta sunucusunda (POP3) oturum açılıyor: Gelen (POP3) e-posta sunucunuz bir iç hata bildirdi. Bu iletiyi almaya devam ederseniz, sunucu yöneticinize veya Internet servis sağlayıcınıza (ISP) başvurun. Sunucu yanıtı: 220 mail.xxxx.com.tr ESMTP MailEnable Service, Version: 6.5-- ready at 11/07/12
windows server mail gönderme alma sorunu
0
●1.469