• 26-08-2012, 10:15:30
    #1
    Merhaba arkadaşlar; Makina/sunucu ayırmayı bilen var mı? 16 GB Ramli bir sunucuyu 1 GB,2 Gb...vb istediğimiz ram limitine göre parça parça ayırmayı ve o ayırdıklarımızı kullanmayı bilen arkadaşlar bana acil ulaşınız.(İnşallah derdimi anlatabilmişimdir.)
  • 26-08-2012, 10:17:40
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Sunucuyu nerden aldınız ? sanallaştırma mevcut mu ?
  • 26-08-2012, 10:39:19
    #3
    Sunucu arkadaşta. ve Sanallaşrtırma varmı bilmiyorum ama isimtescilden alındığını hatırlıyorum
  • 26-08-2012, 18:00:19
    #4
    sanallaştırmanın bir yöntemi vardır

    alınan dedicated e vmware esx , virtuozzo gibi yazılımların yüklenmesi gerekir

    isimtescil ile irtibata geçip sanallaştırma talebi gönderip sanallaştırma yazzılımının kurulmasını isteyebilirsiniz