Merhaba arkadaşlar; Makina/sunucu ayırmayı bilen var mı? 16 GB Ramli bir sunucuyu 1 GB,2 Gb...vb istediğimiz ram limitine göre parça parça ayırmayı ve o ayırdıklarımızı kullanmayı bilen arkadaşlar bana acil ulaşınız.(İnşallah derdimi anlatabilmişimdir.)