İlk hata verdiği zaman k.adı - şifre sormuyordu. Ama regeditten işlemler yapınca k.adı-şifre sordu fakat hata verdi yine..
Bu seferki Hata şu arkadaşlar..

RDP 6 ve 6,1 sürümlerini yüklemeye kalkıyorum, güncellemeye gerek yok diyor..
Acil yardfımlarınızı bekliyorumm