• 25-10-2010, 15:19:55
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Merhaba arkadaşlar;

    Server 2008 işletim sistemi üzerine web server kurduğum bir makinam mevcut, bu makina üzerindeki bir site için SSL kurmam gerekiyor. Sistem üzerinde plesk yok. Plesk olmadan kurulum yapabilmeme yardımcı olabilecek bir arkadaş yardımcı olabilirse çok memnun olurum.

    Şimdiden çok çok teşekkür ederim.

    Saygılarımla...

    Msn adresim: omerakgun34(at)hotmail.com
  • 25-10-2010, 17:10:48
    #2
    msn eklersen halledelim.
  • 26-10-2010, 09:31:56
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Teşekkürler sorun bir arkadaşımız tarafından giderildi.