Merhaba arkadaşlar;
Server 2008 işletim sistemi üzerine web server kurduğum bir makinam mevcut, bu makina üzerindeki bir site için SSL kurmam gerekiyor. Sistem üzerinde plesk yok. Plesk olmadan kurulum yapabilmeme yardımcı olabilecek bir arkadaş yardımcı olabilirse çok memnun olurum.
Şimdiden çok çok teşekkür ederim.
Saygılarımla...
Msn adresim: omerakgun34(at)hotmail.com
Plesk olmadan SSL kurulumu sorunu.
2
●375
- 25-10-2010, 15:19:55Üyeliği durduruldu
- 26-10-2010, 09:31:56Üyeliği durdurulduTeşekkürler sorun bir arkadaşımız tarafından giderildi.