Arkadaşlar,
Windows 2003 kullanmaktayim plesk 8.6 kurulu ve yaklasik 300 domainim var, muhtemelen bunlari el ile tasimak buyuk bir problem...
Bilindigi gibi 8.6 backup uzantisini psa olarak cikartiyor. 9.0 sonrasi ise xml kullanmakta.
Ben 8.6 dan psa cikarttim ve 9.5.2 uzerine gecirip backup xml converter ile cevirdim fakat. 9.5.2 panelde backup altinda "dogrulanamayan backup" gibi bir ibare kullandi.
Migration olabilecegini dusundum fakat? 8.6 uzerinde migration manager yok! :S
8.6 dan 9.5.2 ye tasinmis olan arkadaslar yardimci olabilir mi?
Windows Plesk 8.6 migration ile plesk 9.6 geciş nasıl?
4
●965
- 16-10-2010, 15:19:45Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
- 19-10-2010, 03:08:46Ne yazıkki bu işin otomatik bir yolu yok.. Çoğu zaman covert araçları hata yaratabiliyor..
Bu konu ile ilgili Parallels kütüpanesinden bir URL paylaşıyorum
http://kb.parallels.com/5864 - 21-10-2010, 21:04:39Teşekkür ederim değerli Osman Bey ve Sn. Phidias ... İşlem devinimlerinizi değerlendirip,tekrardan buraya durumu aktaracağım.
İlgi ve alakanıza tekrardan teşekkür ederim. - 09-11-2010, 14:35:04Plesk Migration islemleriniz ucret dahilinde gerceklestirilir, profesyonel hizmet icin bana pm gonderiniz.
migration ucret bedel 300$
msn: mr.puzzle@puzzleonline.org
