mail geliyor fakat mail gitmiyor.
3
●9.367
- 16-09-2010, 15:15:01Üyeliği durdurulduArkadaşlar MAil geliyor ama mail gitmiyor nedendir?
- 16-09-2010, 15:28:03Üyeliği durdurulduMuhtemelen 587 nolu port ile alakalı. VPS,VDS ya da Dedicated kullanıyorsanız kendiniz smtp protunu 587 olarak değiştirmeniz lazım. Eğer host var ise de satın aldığınız yer ile temasa geçerek portu 587 yapmalarını isteyin.
Bu işlemlerden sonra da bilgisayarınızda lokal olarak kullandıgınız e-posta istemcisinin (Örneğin Outlook Express) ayarlarından smtp portunu 587 olarak değiştirin,sorun kalmayacaktır.
Edit : Hocam bu sorunu çözemeyip de network işine girmeniz de ilginç geldi. - 16-09-2010, 16:01:40Üyeliği durdurulduDüzeltildi arkadaşlar teşekkürler...
edit: Sorduk suçlu olduk